Dela nyhet
Viktig info EB
2 dec 2022 0 kommentarer
Hej,
Nu börjar vi närma oss EB som kommer att hållas i Huskvarna sporthall söndagen den 11 december.
I och med att vi håller i detta arrangemang kommer vi alla behöva hjälpas åt under dagen. Vi kommer därför delegera uppgifter till varje lag. Fördelning av uppgifterna görs i respektive Brahelag. Lagföräldrarna ansvarar för att se till att det finns föräldrar på de stationer laget blivit tilldelade.
Varje Brahelag ansvarar även för fikabröd. Vi räknar med att varje lag bistår med ca 50-60 kakor/bullar. Kan man inte lämna fikabrödet på söndagen behöver någon ta ansvar för hur det kan tas emot vid ett annat tillfälle.
Bemanning av fik innebär att man står i kiosken och sköter försäljning av fika, korv och dryck. Varje pass är ca 2 timmar långt och avser 3-4 personer.
Här kommer schemat för bemanning av stationer
Göra i ordning spelplanen kl. 07:30-08.00
Linda
Carol
Marta
Förbereder fikabordet i hallen kl. 7:30-8.00
Brahe Basketskola
Hanterar klockan/håller koll på matchtiderna och är ”speaker”:
Kl. 8-10 P13
Kl. 10-12 BSK 14
Kl. 12-14 P12
Hanterar försäljning av fika/korv/dricka i hallen:
Kl. 8-10 F13
Kl. 10-12 F12
Kl. 12-14 P11
Plockar bort spelplanen/städa:
Kl. 13:45 - F11
Vi behöver en bärbar dator som kan kopplas till projektor för att kunna visa spelschemat under hela speltiden kl. 8-14. Lämpligast att någon i de lag som spelar tidigast som kan ordna med detta.
Följande lag spelar tidigt:
F13
P13
BSK 14
Råslätt F11/13
Matchställ
Om ert barn äger ett Brahe matchställ, bär det under matchen. Annars se vi gärna att spelarna bär brahe t-shirten.
Återkoppla till oss om ni inte löst bemanningen, annars tar vi för givet att allt är klart inför söndagen den 11/12. Vi behöver få till oss vem som kan bistå med en bärbar dator som kan finnas på plats under dagen. Har ni frågor eller funderingar så är ni välkomna att mejla oss: marta.sauma@gmail.com och carol.zeren@gmail.com
Vi ses där!
Med vänliga hälsningar
Marta och Carol (lagföräldrar f-12
Kommentarer